Se cauta fotografia lunii octombrie 2013 - Culori

Lowepro Event Messenger 250 Pe aceasta pagina puteti inscrie si vota fotografii la concursul "Se cauta fotografia lunii" pentru luna octombrie cu tema Culori.

Pana pe 15 octombrie veti putea inscrie o imagine in tema propusa folosind butonul din dreapta, urmand ca pe parcursul lunii octombrie sa puteti exprima voturile pentru fotografiile preferate. Pentru tema lunii octombrie, Culori, premiul publicului consta intr-o geanta Lowepro Event Messenger 250.

Pe langa premiul lunar, juriul format din Laurentiu Iordache si Serban Simbotelecan va desemna fotografia lunii octombrie ce va aparea in Calendarul Nikon 2014.

Premiile marii finale la concursul "Se cauta fotografia lunii" din 2013 sunt trei vouchere pentru echipament Nikon cu valori de 5000 RON, 3000 RON si respectiv 2000 RON, ce vor fi acordate locurilor 1, 2 si 3.

REGULAMENT


Perioada inscriere: 01 oct 2013 - 15 oct 2013

Perioada votare: 16 oct 2013 - 31 oct 2013





Adauga comentariu
Numele afisat langa comentariile dvs.
Nu este afisat public.
Daca aveti un site web, link catre el aici.

Optiuni alerte e-mail
 Au fost adaugate 42 comentarii
andutu eu
andutu eu a scris pe 02-11-2013 la 10:44
Buna ziua tuturor, multumesc mult pentru voturi si pentru interes! Felicitari castigatorilor, si eu tot catre aceste fotografii as fi inclinat balanta. O singura mentiune, poate ca tema ar fi trebuit a fi mai concret delimitata, o formulare gen "Culori de toamna" poate ar fi adus o oarecare filtrare la nivel de fotografii inscrise si n-am fi avut iBuna ziua tuturor, multumesc mult pentru voturi si pentru interes! Felicitari castigatorilor, si eu tot catre aceste fotografii as fi inclinat balanta. O singura mentiune, poate ca tema ar fi trebuit a fi mai concret delimitata, o formulare gen "Culori de toamna" poate ar fi adus o oarecare filtrare la nivel de fotografii inscrise si n-am fi avut imagini (si eu intru aici cu acest pseudo-macro) facute in mai-aprilie, la mare, la soare,etc, asa cum bine remarca cineva intr-un comentariu anterior. Exercitiul pentru mine insa a fost unul singur, chiar si in aceste conditii - nu mi-am votat imaginea, n-am dat niciun singur share...rezultatul - pana la urma cei mai multi chiar au dorit sa se bucure de niste imagini bune, din care sa invete, etc. ..afiseaza tot comentariul
1
0
Chirila Monica-Emilia
Chirila Monica-Emilia a scris pe 01-11-2013 la 21:31
Ar mai fi un aspect pe care as dori sa il comentez. Sistemul acesta, cu juriu diferit in fiecare luna, a fost gandit probabil pentru a beneficia de experienta profesionala pe diverse "linii de specializare". Daca e tema wildlife, sa fie in juriu cineva recunoscut pentru fotografiile sale in domeniu. Este si o solutie care impaca orgolii, ce-i dreptAr mai fi un aspect pe care as dori sa il comentez. Sistemul acesta, cu juriu diferit in fiecare luna, a fost gandit probabil pentru a beneficia de experienta profesionala pe diverse "linii de specializare". Daca e tema wildlife, sa fie in juriu cineva recunoscut pentru fotografiile sale in domeniu. Este si o solutie care impaca orgolii, ce-i drept. Eu as prefera sa fie acelasi juriu in fiecare luna, iar tema sa fie stabilita de acesta. Cerintele sa fie mai clare si legile la fel pentru toti. Atata timp cat este vorba de un profesionist in adevaratul sens al cuvantului, nu cred ca se pune problema de capacitatea de a juriza orice tip de fotografie. Ba chiar s-ar putea cupla cu tutoriale, sfaturi, ponturi pe tema. Exemplu: ianuarie - gastronomie. In 1 se afiseaza tema si cateva cuvinte pe tema respectiva, linkuri instructive, etc, iar pana in 15 unii dintre concurenti se vor implica poate in discutii constructive pe respectivul subiect. Cred ca in loc sa bijbaim cu totii printre teme cetoase, reguli aparent restrictive dar in fapt inconstant aplicate si numarari-solicitari de voturi, ar fi mai util sa invatam unii de la altii, de la cei care sunt buni si dispusi sa invete si pe ceilalti, sa ne putem masura progresul si sa avem un feed-back constructiv. ..afiseaza tot comentariul
3
0
Chirila Monica-Emilia
Chirila Monica-Emilia a scris pe 01-11-2013 la 21:01
Salutare tuturor. Felicitari castigatorilor la juriu si tuturor celor care au inscris fotografii reusite. In ceea ce priveste votarea, mi se pare ca e multa agitatie pentru un aspect ambiguu si cu miza modesta. Eu as vrea sa raman cu ceva experienta in plus, sa trag niste concluzii utile. Cam pentru asta ar trebui sa fie regulamentul si juriul. DinSalutare tuturor. Felicitari castigatorilor la juriu si tuturor celor care au inscris fotografii reusite. In ceea ce priveste votarea, mi se pare ca e multa agitatie pentru un aspect ambiguu si cu miza modesta. Eu as vrea sa raman cu ceva experienta in plus, sa trag niste concluzii utile. Cam pentru asta ar trebui sa fie regulamentul si juriul. Din pacate, atat luna aceasta cat si la alte editii, am observat ca sunt multe lucruri perfectibile. In primul rand, temele. Unele dintre ele par alese in ultimul moment, intr-o pana de inspiratie. Luna trecuta, "Vama", tema ce se dorea generoasa, s-a transformat in "marea". Oricum, abordarea abstracta ar fi fost destul de pretentioasa. Participara nu a fost extraordinara, cel putin comparativ cu alte luni. Acum, am primit "mana libera" - Culori. Asa ca fiecare a inscris tot ce a avut prin arhive, cu conditia sa nu fie alb-negru. Au fost acceptate in concurs fotografii cu desaturari selective, cu alt format decat original (ma refer la proportii), cu "lucraturi fotosopiste" mai mult sau mai putin evidente, etc. Ma intreb daca cei care dau unda verde cunosc regulamentul, iar daca il cunosc de ce nu filtreaza mai atent inscrierile in functie de acesta. Iar temele atat de generale duc la un ghiveci din care nu mai stii ce sa alegi si pe ce criterii. In plus, fiind vorba de un calendar, se creeaza ideea ca tema ar trebui interpretata in contextul lunii. Luna aceasta avem premiate si portete, si macro, si peisaj, de toate pentru toti. ..afiseaza tot comentariul
5
0
cirstea emil
cirstea emil a scris pe 01-11-2013 la 14:18
Buna ziua stimati nikonisti,am o intrebare in legatura cu modul de votare,daca un participant pune o poza si strange multe voturi corecte,e prima si cineva doreste sa ii faca rau si se apuca sa faca multiple conturi special pentru descalificare,atunci ce mai facem...nu mi se pare corect,eu de exemplu la poza mea nu am facut voturi multiple,daca altBuna ziua stimati nikonisti,am o intrebare in legatura cu modul de votare,daca un participant pune o poza si strange multe voturi corecte,e prima si cineva doreste sa ii faca rau si se apuca sa faca multiple conturi special pentru descalificare,atunci ce mai facem...nu mi se pare corect,eu de exemplu la poza mea nu am facut voturi multiple,daca altcineva a facut-o cu scopul de a-mi elimina poza? ..afiseaza tot comentariul
0
0
Andrei
Andrei a scris pe 01-11-2013 la 14:40
Pai tu aveai 40 de voturi inca din primele ore de vot, in prima zi, cand toti ceilalti abia daca aveau 10. Si asta la o poza absolut mediocra, pe care nu o remarca nimeni in mod normal. Daca am fi corecti pana la capat tu nu ar mai trebui sa ai drept de participare in alte luni, doar eventual sub alt nume.
1
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 01-11-2013 la 17:55
Intr-adevar, exista si aceasta posibilitate. Totusi, inaintea anuntarii castigatorilor, analizam foarte atent voturile acordate.
0
0
cirstea emil
cirstea emil a scris pe 01-11-2013 la 19:50
Bun,dumneavoastra cercetati bine voturile,dar nu cred ca aveti cum sa va dati seama daca e facut cu rele intentii...de exemplu domnul andrei care s-a legat de mine vehement inca de la inceputul concursului putea sa faca acest lucru...Nu mi se pare ok felul votarii,cel mai bine ar fi sa nu se ia in considerare un al 2 lea vot de pe acelasi IP
1
0
Andrei
Andrei a scris pe 01-11-2013 la 12:06
Nikonisti, sper ca descalificati (cel putin) primele 2 fotografii, nu-i asa? Macar ca o reactie minima de respect fata de toti acei participanti care nu incearca sa fraudeze.
0
0
Andrei
Andrei a scris pe 01-11-2013 la 14:20
Multumesc pentru reactie! Asa ne mai apropiem de realitatea voturilor, cat de cat...
0
0
Daogariu  Alex
Daogariu Alex a scris pe 01-11-2013 la 08:45
Si votul juriului?
0
0
Motroc Marius Eduard
Motroc Marius Eduard a scris pe 30-10-2013 la 18:24
Luna asta concursul (votarea) a fost un banc cu olteni si moldoveni. "Prietenii" stiu de ce.
4
0
Calugaru Adrian
Calugaru Adrian a scris pe 22-10-2013 la 22:41
Salut Nikonisti
Se poate adauga cumva si informatia despre distanta focala pe langa cele de diafragma,expunere si ISO ?
Pentru cei care incercam sa invatam din pozele celorlalti concurenti informatia asta ar fi de folos.
Multumesc.
0
0
Daogariu  Alex
Daogariu Alex a scris pe 23-10-2013 la 08:22
Este un totial bun pe youtube facut de Mike Browne. Doar cauta " focal length explained " Daca nu te descurci bine nu engleza, poti intreba si fotografii profesionisti. Numai bine !
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 23-10-2013 la 12:26
Salut Adrian, vom incerca sa adaugam si distanta focala. Multumim pentru sugestie.
1
0
Calugaru Adrian
Calugaru Adrian a scris pe 23-10-2013 la 15:08
Multumesc
0
0
dexter dexter
dexter dexter a scris pe 22-10-2013 la 12:01
facatura de concurs :)

din punctul meu de vedere, putin de fotografiile selectate respecta tema concursului. adica, daca fotografia nu-i alb negru nu inseamna ca poate fi inclusa in tema "culori". oricum, per total si in alta ordine de idei, ar trebui sa ramaneti corijenti la capitolul "intuitivitatea siteului" :) serios, parca-i facut de un bugfacatura de concurs :)

din punctul meu de vedere, putin de fotografiile selectate respecta tema concursului. adica, daca fotografia nu-i alb negru nu inseamna ca poate fi inclusa in tema "culori". oricum, per total si in alta ordine de idei, ar trebui sa ramaneti corijenti la capitolul "intuitivitatea siteului" :) serios, parca-i facut de un bugetar beat in perioada de proba. in orice alta imprejurare as fi spui "nu vreau sa jignesc pe nimeni" dar in cazul de fata, vreau sa-l jignesc pe cel care l-a gandit, sau pe cel care a luat decizia sa fie asa.. "Maestre, las-o moarta, nu vezi ca nu poti!??!"
..afiseaza tot comentariul
3
1
PETRE MARINA
PETRE MARINA a scris pe 22-10-2013 la 12:06
Sunt de acord dexter. Ar trebui puse mai multe conditii de calificare privind aspecte ce trebuie respectate pentru a respecta tema lunii. Altfel, aproape orice fotografie poate fi interpretata pentru orice tema.
0
2
Vandra  Attila
Vandra Attila a scris pe 22-10-2013 la 19:22
Cred ca corigent a ramas altcineva la capitolul bune maniere. Iti respect parerea, dar un asemenea ton nu ar trebui permis pe acest site, si ar trebui sters mesajul. Pe alte site-uri asa se procedeaza. Exista doua posibilitati. Sau juriul preselecteaza fotografiile din concurs (De ce?) sau cine se uita vede cine s descalifica prin inscrierea uneiCred ca corigent a ramas altcineva la capitolul bune maniere. Iti respect parerea, dar un asemenea ton nu ar trebui permis pe acest site, si ar trebui sters mesajul. Pe alte site-uri asa se procedeaza.

Exista doua posibilitati. Sau juriul preselecteaza fotografiile din concurs (De ce?) sau cine se uita vede cine s descalifica prin inscrierea unei poyze care nu are a face cu tema... Aceste poze nu au nici o sansa in concurs corect.
..afiseaza tot comentariul
2
0
dexter dexter
dexter dexter a scris pe 22-10-2013 la 22:28
Ceausescule, atata timp cat nu folosesc un limbaj licentios (stii tu, cuvinte cu p cu m cu f...) ar trebui sa-mi pot exprima liber parera. Parerea mea este ca acest concurs nu este un concurs, ci doar o activitate de promovare a siteului si produselor. Din acest motiv este in interesul organizatorilor sa accepte cat mai multe fotografii pt ca sietuCeausescule, atata timp cat nu folosesc un limbaj licentios (stii tu, cuvinte cu p cu m cu f...) ar trebui sa-mi pot exprima liber parera. Parerea mea este ca acest concurs nu este un concurs, ci doar o activitate de promovare a siteului si produselor. Din acest motiv este in interesul organizatorilor sa accepte cat mai multe fotografii pt ca sietul se va "imprastia" mai mult pe internet, bla bla bla... Revenind, faptul ca-mi exprim liber o parere pur personala legat de ceva nu inseamna ca nu am bune maniere. Mai usor cu cenzura... ..afiseaza tot comentariul
0
2
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 23-10-2013 la 12:14
Dexter, te rugam sa pastrezi un limbaj civilizat.
1
0
PETRE MARINA
PETRE MARINA a scris pe 23-10-2013 la 12:19
Nu cred ca e cazul sa folosim un limbaj dur si nepoliticos. Trebuie sa ne respectam pentru suntem oameni. In ceea ce priveste priveste modul de calificare pentru inscrierea unei fotografii sustin ca ar trebui sa se introduca mai multe conditii.
1
0
Georgescu Vlad
Georgescu Vlad a scris pe 23-10-2013 la 18:29
Dexter, promovare a site-ului si produselor sau nu, la sfarsitul anului 3 oameni vor pleca acasa cu 5000, 3000, respectiv 2000 lei in vouchere. Ce conteaza ce fotografii sunt inscrise in concurs atat timp cat o sansa sa fie selectate de juriu nu au decat cele care respecta tema si sunt cu adevarat reusite? Intr-adevar sunt si fotografii care nu preDexter, promovare a site-ului si produselor sau nu, la sfarsitul anului 3 oameni vor pleca acasa cu 5000, 3000, respectiv 2000 lei in vouchere. Ce conteaza ce fotografii sunt inscrise in concurs atat timp cat o sansa sa fie selectate de juriu nu au decat cele care respecta tema si sunt cu adevarat reusite? Intr-adevar sunt si fotografii care nu prea au treaba cu nimic si s-ar putea face ceva in sensul asta, dar in acelasi timp, chit ca sunt in concurs, sunt niste fotografii care oricum nu vor fi luate in considerare de nimeni. Asa ca nu inteleg pentru ce trebuie sa devii agresiv si sa jignesti... ..afiseaza tot comentariul
2
0
Lupastean Aly
Lupastean Aly a scris pe 22-10-2013 la 09:35
am aflat ca share-urile ce imi apar la fotgrafia din concurs de fapt nu sunt share, ci de fiecare data cand intra cineva la link-ul ce l-am postat pe facebook sa ma voteze, imi apare ca si cum ar fi dat share. ceea ce nu mi se pare corect.
0
0
Văideanu  Daniel
Văideanu Daniel a scris pe 22-10-2013 la 09:47
Buna Aly! Din experienta lunilor anterioare, iti pot spune ca numarul de share-uri nu ar trebui sa te ingrijoreze, ci faptul ca poti obtine un numar mare de voturi (cam 70-80 per total) si sa fii descalificata pentru faptul ca cei care te-au votat apeleaza la urmatoarele varinate: 1. isi fac mai multe conturi 2. te voteaza de pe toate conturile darBuna Aly! Din experienta lunilor anterioare, iti pot spune ca numarul de share-uri nu ar trebui sa te ingrijoreze, ci faptul ca poti obtine un numar mare de voturi (cam 70-80 per total) si sa fii descalificata pentru faptul ca cei care te-au votat apeleaza la urmatoarele varinate:
1. isi fac mai multe conturi
2. te voteaza de pe toate conturile dar de pe acelasi PC (adica acelasi IP sau adresa MAC)
3. daca mai ai norocul sa lucrezi intr-o companie care sa se mobilizeze sa te voteze, acestia, chiar daca te voteaza de pe PC-uri diferite, o fac tot printr-un singur IP cu care ies toti pe net.

Astea fiind zise, iti urez succes!

PS: as face o gluma: te-am votat, uita-te la poza mea, poate iti place si ...... :)))))))))) dar probabil cei care au postat astfel de mesaje vor sa faca experimente....
..afiseaza tot comentariul
1
0
Lupastean Aly
Lupastean Aly a scris pe 22-10-2013 la 20:31
ai dreptate , am vazut multe comentarii asa:) cred ca pot castiga si cu mai putine voturi , sau nu? :) totusi, nu mi-a placut ca apare numarul de share, in fine.
0
0

© Nikonisti.ro 2008-2024. Toate drepturile apartin Nikon in colaborare cu Skin.

JavaScript este dezactivat.

Aceasta aplicatie necesita JavaScript pentru a functiona corespunzator. Browser-ul dumneavoastra nu suporta JavaScript sau scripturile sunt blocate.

Pentru a vedea daca browser-ul dumneavoastra suporta JavaScript, sau pentru a permite rularea scripturilor, cititi ghidul online al browser-ului dumneavoastra.

Actualizare browser

Folosesti un browser vechi ce te va impiedica sa vezi siteurile moderne,inclusiv noua noastra versiune.

Pentru a beneficia de toate facilitatile oferite te rugam instaleaza-ti un browser modern,ai mai jos alternative gratuite.

Instalarea va dura cateva secunde.