Se cauta fotografia lunii septembrie 2013 - VAMA

Card Reader USB 3.0 SanDisk Pe aceasta pagina puteti inscrie si vota fotografii la concursul "Se cauta fotografia lunii" pentru luna septembrie cu tema VAMA.

Pana pe 15 septembrie veti putea inscrie o imagine in tema propusa folosind butonul din dreapta, urmand ca pe parcursul lunii septembrie sa puteti exprima voturile pentru fotografiile preferate. Pentru tema lunii septembrie, VAMA, premiul publicului consta intr-un Card Reader USB 3.0 SanDisk.

Pe langa premiul lunar, juriul format din Aurel Rapa si Adrian Andrunachi va desemna fotografia lunii septembrie ce va aparea in Calendarul Nikon 2014.

Premiile marii finale la concursul "Se cauta fotografia lunii" din 2013 sunt trei vouchere pentru echipament Nikon cu valori de 5000 RON, 3000 RON si respectiv 2000 RON, ce vor fi acordate locurilor 1, 2 si 3.

REGULAMENT


Perioada inscriere: 02 sep 2013 - 15 sep 2013

Perioada votare: 15 sep 2013 - 30 sep 2013





Adauga comentariu
Numele afisat langa comentariile dvs.
Nu este afisat public.
Daca aveti un site web, link catre el aici.

Optiuni alerte e-mail
 Au fost adaugate 19 comentarii
Marian Straculenco
Marian Straculenco a scris pe 01-10-2013 la 18:17
felicitari! a fost un concurs frumos. :)
1
0
Tocu Gabriel
Tocu Gabriel a scris pe 01-10-2013 la 10:27
La ce fotografii au fost inscrise luna aceasta in concurs nici macar n-ar trebui sa existe locul 1 si 2 in topul juriului. Probabil 3... cu indulgenta.
0
0
Marian Straculenco
Marian Straculenco a scris pe 25-09-2013 la 15:04
buna ziua, am si eu o problema. mi-au spus mai multi prieteni ca mi-au votat fotografia dar numarul de voturi nu s-a schimbat. ce se intampla e de la server sau cum? multumesc anticipat, marian.
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 02-10-2013 la 11:14
Buna ziua. Va asiguram ca numarul de voturi nu a fost modificat. Exista posibiltitatea ca anumiti utilizatori care s-au autentificat sa va voteze imaginea sa nu fi completat toti pasii necesari (valabil mai ales pentru retelele sociale). Astfel, voturile nu au fost contorizate deloc.
0
0
Marian Straculenco
Marian Straculenco a scris pe 02-10-2013 la 15:18
eh e ok. oricum nu o sa mai particip data viitoare. plus ca oricum concursul a fost mai mult organizat pt participantii care au fost in vama veche la concursul acela organizat de voi.. deci clar sanse mici. oricum a fost nice si o viziune cat mai clara :)
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 02-10-2013 la 15:28
Puteti incerca tema noua, Culori, care este foarte accesibila. Concursul anterior nu a fost organizat pentru participantii la VSLO, pana la urma, Vama Veche este o destinatie destul de populara.
0
0
Marina
Marina a scris pe 19-09-2013 la 09:35
ar fi mai corect ca voturile sa se dea doar de catre participantii la concurs
2
0
Motroc Marius Eduard
Motroc Marius Eduard a scris pe 19-09-2013 la 20:41
Am propus asta luna trecuta, iar raspunsul a fost: Multumim pentru sugestii. Din pacate, aceasta limitare ar duce la un numar neconcludent de voturi. Vom incerca pe viitor sa imbunatatim sectiunea de concurs.
0
0
Marina
Marina a scris pe 18-09-2013 la 15:40
Nu e chiar asa. Am apelat si eu intr-un din editiile anterioare. Am fost descalificata pe chestia asta. Probabil nu am avut prietenii potriviti.
0
0
Motroc Marius Eduard
Motroc Marius Eduard a scris pe 18-09-2013 la 16:05
Daca cineva ar vrea sa fii descalificata, ar face mai multe conturi si ar vota fotografia ta de la acelasi IP. Corect?
0
0
Marian Straculenco
Marian Straculenco a scris pe 18-09-2013 la 16:32
ma gandesc ca te obliga concursul in sine sa faci asta. din pacate depinde si de voturile fotografiei nu doar de juriu.
0
0
Marian Straculenco
Marian Straculenco a scris pe 18-09-2013 la 15:37
:)) aiurea. ma gandesc ca am fb ul blocat timp de o saptamana incepand de ieri si nu pot da nici macar un like :)) e drept, ai prieteni e normal sa apelezi la ei. se numesc prieteni. :) mult succes tuturor impreuna cu o saptamana insorita si minunata! :)
0
0
Marina
Marina a scris pe 18-09-2013 la 10:07
Facand o analiza generala a fotografiilor care au primit voturi tind sa cred ca totusi tema "vama" a fost transformata in "vama veche". Nu pot sa cred ca sunt fotografii superbe care nu primesc voturi, in schimb sunt fotografii care nu exprima nimic sau mai mult prezinta "stari neplacute" (ca sa fiu dragutza) a unor persoane. Oare chiar se voteaza Facand o analiza generala a fotografiilor care au primit voturi tind sa cred ca totusi tema "vama" a fost transformata in "vama veche". Nu pot sa cred ca sunt fotografii superbe care nu primesc voturi, in schimb sunt fotografii care nu exprima nimic sau mai mult prezinta "stari neplacute" (ca sa fiu dragutza) a unor persoane. Oare chiar se voteaza este pe bune...cinstit??? Abia astept sa vad o fotografie "interesanta", votata intens, postata in calendar. ..afiseaza tot comentariul
0
0
Motroc Marius Eduard
Motroc Marius Eduard a scris pe 18-09-2013 la 12:44
Sistemul de votare este deficitar. Daca esti activ pe o retea de socializare, este usor sa convingi prietenii sa voteze. Putine voturi sunt date pentru valoarea fotografiei. Sa nu ne imbatam cu apa rece si sa credem, ca toti cei care voteaza la acest concurs sunt si interesati de fotografie. Pana la urma acesta este concursul fie ca ne place fie caSistemul de votare este deficitar. Daca esti activ pe o retea de socializare, este usor sa convingi prietenii sa voteze. Putine voturi sunt date pentru valoarea fotografiei. Sa nu ne imbatam cu apa rece si sa credem, ca toti cei care voteaza la acest concurs sunt si interesati de fotografie. Pana la urma acesta este concursul fie ca ne place fie ca nu. Avem libertatea sa nu existam pe aici.:) ..afiseaza tot comentariul
0
0
cociorva roxana
cociorva roxana a scris pe 17-09-2013 la 11:53
poate unii dintre concurenti nu au inteles tema lunii septembrie "VAMA"...si corect ar fi ca fotografiile sa nu fie facute la photoshop.multumim!
0
0
Frunza George Bogdan
Frunza George Bogdan a scris pe 16-09-2013 la 10:22
Nu mi se pare normal ca fotografiile sa fie prelucrate cu programe....cel mai cinstit intr-un concurs mi se pare corect ca fotografiile facute sa fie postate asa cum au fost facute cu aparatul.Ca si cum ai fi atlet si ai alerga mai tare decat ceilalti concurenti tu fiind dopat.SPER SA REZOLVATI ACEASTA PROBLEMA CU POZELE POSTATE INTR-UN CONCURS
1
2
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 16-09-2013 la 13:53
Va multumim pentru mesaj! Va intelegem nemultumirea, dar postprocesarea este o etapa normala in fotografie, aceasta componenta existand de pe vremea imaginilor pe film. Totusi, se pot obtine imagini excelente si direct din aparat. Va asteptam la concursurile viitoare.
1
0
Dragoslav Seculici
Dragoslav Seculici a scris pe 16-09-2013 la 21:37
George, fotografii digitale neprelucrate nu exista. Chiar si cele din aparat tot prelucrate sunt - de catre softu' aparatului. Daca mergi cu SD card-ul (direct din aparat) la un laborator foto ca sa scoti poze pe hartie, ei bine... vei primi poze prelucrate deja de doua ori :) Daca citesti atent regulamentul cu privire la modalitatile admise de posGeorge, fotografii digitale neprelucrate nu exista. Chiar si cele din aparat tot prelucrate sunt - de catre softu' aparatului. Daca mergi cu SD card-ul (direct din aparat) la un laborator foto ca sa scoti poze pe hartie, ei bine... vei primi poze prelucrate deja de doua ori :)
Daca citesti atent regulamentul cu privire la modalitatile admise de postprocesare o sa vezi ca sunt metode „cinstite”... desi ar trebui scris fara ghilimele :) Din cate imi dau seama sunt similare cu regulile National Geographic.
..afiseaza tot comentariul
0
0
Stan Oana
Stan Oana a scris pe 17-09-2013 la 20:07
Pentru Nikonisti, ca tot va place sa luati ad litteram regulamentul, articolul 8 specifica : "Fotografiile inscrise in concurs vor putea fi editate pe urmatoarele coordonate: luminozitate, contrast, saturatie, nivele de culoare si crop." Asadar manipularea "agresiva" a fotografiilor in Ph daca o tot permiteti macar nu recunoasteti asa direct ca esPentru Nikonisti, ca tot va place sa luati ad litteram regulamentul, articolul 8 specifica : "Fotografiile inscrise in concurs vor putea fi editate pe urmatoarele coordonate: luminozitate, contrast, saturatie, nivele de culoare si crop."

Asadar manipularea "agresiva" a fotografiilor in Ph daca o tot permiteti macar nu recunoasteti asa direct ca este in regula sa te prezinti in concurs cu asa ceva.

Indiferent de rigoarea voastra, am increderea ca cei doi fotografi din juriu vor alege bine pt aceasta luna.

Succes!
..afiseaza tot comentariul
0
0
catalin
catalin a scris pe 27-09-2013 la 12:16
Eu sunt de acord cu orice procesare atata timp cat fotografiile sunt facute cu un aparat nikon. Ma gandesc ca singura conditie a acestui concurs ar trebui sa fie aceasta: pozele sa fie facute cu un aparat nikon. Procesarea cred ca face parte din creatie, din viziune. Oricat de performant ar fi un aparat, nu cred ca poate recrea ceea ce vezi tu la mEu sunt de acord cu orice procesare atata timp cat fotografiile sunt facute cu un aparat nikon. Ma gandesc ca singura conditie a acestui concurs ar trebui sa fie aceasta: pozele sa fie facute cu un aparat nikon. Procesarea cred ca face parte din creatie, din viziune. Oricat de performant ar fi un aparat, nu cred ca poate recrea ceea ce vezi tu la momentul respectiv si trebuie ajutat prin procesare. Numai bine va doresc si sper sa nu fi suparat pe nimeni. ..afiseaza tot comentariul
0
0
Mmi Maria
Mmi Maria a scris pe 11-09-2013 la 17:00
Pacat imi placea site-ul si concursurile de aici NU DIN ALTA PARTE. din pacate aparatul din dotare nu imi permite sa particip pe acest site. LA REVEDERE
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 11-09-2013 la 18:39
Va multumim mult pentru aprecieri si speram sa ne urmariti in continuare, incercam sa venim in sprijinul dumneavoastra cu informatii noi si interesante din domeniul fotografiei.
1
0

© Nikonisti.ro 2008-2024. Toate drepturile apartin Nikon in colaborare cu Skin.

JavaScript este dezactivat.

Aceasta aplicatie necesita JavaScript pentru a functiona corespunzator. Browser-ul dumneavoastra nu suporta JavaScript sau scripturile sunt blocate.

Pentru a vedea daca browser-ul dumneavoastra suporta JavaScript, sau pentru a permite rularea scripturilor, cititi ghidul online al browser-ului dumneavoastra.

Actualizare browser

Folosesti un browser vechi ce te va impiedica sa vezi siteurile moderne,inclusiv noua noastra versiune.

Pentru a beneficia de toate facilitatile oferite te rugam instaleaza-ti un browser modern,ai mai jos alternative gratuite.

Instalarea va dura cateva secunde.