Program Receptie service:
Luni - Vineri: 09:30-18:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis
Program Call-center:
Luni - Vineri: 09.30-18.00
Sambata,Duminica: Inchis
- Trimiteti produsul prin firma de curierat Fan Courier la centrul service Nikon, Splaiul Unirii nr.74, parter, București, sector 4. Curierul va ridica gratuit produsul de la dvs. si il va aduce la centrul service, urmind sa vi-l returneze gratuit, de asemenea, dupa reparatie. In cazul in care doriti sa asigurati produsul Nikon trimis in service, in timpul transportului, costul asigurarii va fi suportat de dvs. Transportul gratuit prin firma de curierat Fan Curier este asigurat pentru produsele Nikon in garantie exlusiv pe teritoriul Romaniei.
- Produsele trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului(daca se cunoaste si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact: numar de telefon, adresa de retur, adresa de e-mail, copie act identitate).
- Pentru a beneficia de garantie, impreuna cu produsul trebuie sa aduceti/expediati o copie dupa chitanta sau factura fiscala de achizitie/bon fiscal care sa aiba toate informatiile complete si lizibile precum si de garantie in original al produsului.
- Stadiul reparatiei produsului dvs poate fi verificat pe site-ul www.nikonrepair.ro prin codul de service (disponibil pe fisa service sau prin e-mail).
- Dupa ce produsul a fost reparat veti primi o notificare automata si va fi expediat catre dvs.
- Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie raman in proprietatea centrului de service.
- Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. De asemenea, nu este necesara trimiterea ambalajului original.
- Centrul de service Nikon nu isi asuma raspunderea pentru alte accesorii atasate produsului intrat in service, in afara celor cu care produsul este furnizat la achizitie.
- Expediati produsul printr-o firma de curierat la centrul service Nikon la adresa: Splaiul Unirii nr.74, parter, București, sector 4. In cazul expedierii, costul transportului va fi suportat de dvs.
- Toate produsele care vor fi trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (daca se cunoaste si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact: numar de telefon, adresa de retur, adresa de e-mail, copie act identitate sau mentionare CNP).
- Stadiul reparatiei produsului dvs poate fi verificat pe site-ul www.nikonrepair.ro prin codul de service (disponibil pe fisa service sau prin e-mail)
- Dupa evaluarea costului reparatiei, acesta va va fi comunicat, iar produsul va fi reparat in urma acceptului dvs
- In cazul in care nu acceptati costurile de reparare a produsului va trebui achitata taxa de constatare, in conformitate cu lista de preturi a centrului service Nikon.
- Dupa ce produsul a fost reparat veti primi o notificare automata si va fi expediat catre dvs., cu plata ramburs.
- Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie se inapoiaza la cerere, exceptie facand anumite repere (piese inlocuite) ce se returneaza contra cost.
- Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. De asemenea, nu este necesara trimiterea ambalajului original.
- Centrul de service Nikon nu isi asuma raspunderea pentru alte accesorii atasate produsului intrat service, in afara celor cu care produsul este furnizat la achizitie.