Nikon, cel mai de incredere brand foto din Romania
Bucuresti, 15 mai 2014 - SKIN, unic importator Nikon in Romania, anunta astazi ca marca de aparate si obiective foto pe care o reprezinta a fost aleasa cea mai de incredere din Romania de catre cititorii revistei Reader's Digest.
In urma studiului Trusted Brands realizat de catre Reader's Digest, Nikon a primit premiul la categoria Camere Foto si este o recunoastere a eforturilor depuse de cand Skin reprezinta brandul japonez in Romania. Nikon Romania este singura filiala din lume care ofera clientilor sai de aparate DSLR o garantie de 3 ani fara niciun cost suplimentar si suport extins prin toate platformele online dezvoltate, site-ul comunitatii nikonisti.ro, forumul nikonisti.ro si pagina de Facebook.
"Premiul Trusted Brands 2014 pentru Nikon vine ca o incununare a unui efort sustinut in ultimii 7 ani de a construi mai mult decat un brand in Romania, mai degraba o comunitate si un spririt. Este evidenta pasiunea oamenilor pentru fotografie, dorinta crescuta de explorare prin imagini si nevoia de exprimare artistica. Cu asta lucram de fapt noi si asta sustine Nikon. De aceea, faptul ca cititorii Reader's Digest au considerat ca suntem brandul de incredere al anului 2014 este ceea ce as numi hrana pentru suflet" a declarat Camil Perian, directorul general Skin.
Studiul Trusted Brands isi propune de peste un deceniu sa identifice marcile in care europenii au incredere si sa descopere ce criterii stau la baza deciziei de a opta pentru o anumita companie sau un produs. In editia de mai a revistei Reader's Digest Romania, cititorii au ocazia - la fel ca cei peste 4 milioane de cititori ai editiilor europene - sa compare rezultatele locale ale studiului Trusted Brands cu cele din restul Europei.
Trusted Brands 2014 s-a desfasurat concomitent in 10 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune celor 10 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. Este important de mentionat ca participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si "Responsabilitate sociala".
Raspunsurile la aceste intrebari si la multe altele le dezvaluie Trusted Brands 2014, cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de Reader's Digest in 10 tari, printre care si Romania. Studiul a fost realizat in perioada septembrie - noiembrie 2013, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader's Digest din cele 10 tari europene: Austria, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia. In perioada mentionata, in Europa s-au trimis 784.176 de chestionare cu intrebari deschise, din care 50.000 în Romania. In Romania, s-au inregistrat 4.831 de chestionare completate.
Castigatorii au fost premiati in cadrul Galei Trusted Brands 2014, ce a avut loc pe 14 mai in salonul Le Diplomate al Hotelului Athenee Palace Hilton.
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot