Nikon, pentru al doilea an consecutiv, cel mai de incredere brand foto din Romania
Bucuresti, 6 mai 2015 - SKIN, unic importator Nikon in Romania, anunta astazi ca marca de aparate si obiective foto pe care o reprezinta a fost aleasa, pentru al doilea an consecutiv, cea mai de incredere din Romania de catre cititorii revistei Reader's Digest.
In urma studiului Trusted Brands realizat de catre Reader's Digest, Nikon a primit premiul la categoria Camere Foto si este o recunoastere a eforturilor depuse de cand Skin reprezinta brandul japonez in Romania. Nikon ofera clientilor sai de aparate DSLR din Romania o garantie de 3 ani fara niciun cost suplimentar si suport extins prin toate platformele online dezvoltate, site-ul comunitatii nikonisti.ro, forumul nikonisti.ro si pagina de Facebook.
Studiul Trusted Brands, ajuns in acest an la a cincisprezecea editie, isi propune sa identifice marcile in care europenii au incredere si sa descopere ce criterii stau la baza deciziei de a opta pentru o anumita companie sau produs. In editia de iunie a revistei Reader's Digest Romania, cititorii au ocazia - impreuna cu ceilalti cititori ai editiilor europene - sa compare rezultatele locale ale studiului Trusted Brands cu cele din restul Europei.
Trusted Brands 2015 s-a desfasurat concomitent in 7 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune celor 7 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. O noutate a studiului din acest an au fost intrebarile referitoare la deciziile de cumparare, pentru a indentifica in cine se incred oamenii atunci cand aleg un nou produs. In toate cele 7 tari europene participante la studiu, a reiesit ca cea mai mare incredere este acordata recomandarilor membrilor familiei.
Raspunsurile la aceste intrebari si la multe altele le dezvaluie Trusted Brands 2015, cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de Reader's Digest in 7 tari europene, printre care si Romania. Studiul a fost realizat in perioada septembrie - octombrie 2014, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader's Digest din cele 7 tari europene: Austria, Elvetia, Finlanda, Germania, Portugalia, Romania si Rusia, selectarea esantionului consultat a fost efectuata astfel incat sa reflecte profilul populatiei din fiecare tara. In perioada mentionata, in Europa s-au trimis 285.396 de chestionare cu intrebari deschise, din care 50.000 în Romania. In Romania, s-au inregistrat 1.986 de chestionare completate.
Castigatorii au fost premiati in cadrul Galei Trusted Brands 2015, ce a avut loc pe 5 mai in salonul Le Diplomate al Hotelului Athenee Palace Hilton.
premiu, nikon, trusted brands, reader's digest, 2015, brand foto
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot