Noua campanie pan-europeana de comunicare SUNT Nikon
Bucuresti, 8 martie 2010 – SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon in Romania, anunta ca astazi are premiera noua campanie de comunicare pan-europeana a producatorului japonez, denumita SUNT Nikon.
Nikon Europe lanseaza astazi o noua campanie publicitara pan-europeana, “Sunt Nikon”, care isi propune sa transmita fotografilor entuziasti mostenirea bogata a marcii in materie de profesionalism, originalitate si inovatie. Campania va fi lansata astazi in Europa si in Africa de Sud si va cuprinde, pe langa mijloacele clasice de publicitate TV, outdoor sau print, si o componenta online social media unica in acest moment in industria foto.
Printre vedetele care sustin campania se afla si Robbie Williams, care apare in spotul TV intorcand aparatul foto catre multimea de fani in timpul unui concert si dand startul unei avalanse de blituri care inunda stadionul. Cea mai mare parte a spoturilor TV au fost filmate de catre regizorul Ralf Schmerberg cu Nikon D3S, varful de gama DSLR in format FX, care filmeaza HD si poate captura cadre individuale in timpul filmului.
Ralf Schmerberg a declarat: „Filmam in conditii destul de dure si de diferite, asa ca era important sa avem un aparat rezistent, de inalta performanta. Am putut exploata abilitatile aparatului D3S de a oferi performanta cu putin zgomot in conditii de lumina foarte redusa (fara a utiliza blitul) si am realizat imagini incredibile.”
Ralf a continuat: „Filmarile pentru aceasta campanie au reprezentat o provocare exceptionala. D3S a surprins imagini foarte bune si a inregistrat filme in mai multe locuri, inclusiv in desert, la o nunta, intr-un club de noapte ÅŸi langa piramidele din Egipt. Ceea ce m-a inspirat cu adevărat a fost modul in care am putut face trecerea de la captarea imaginilor statice la inregistrarea de filme HD, in functie de situatie. Faptul ca am putut inregistra filme de inalta calitate cu un aparat de dimensiuni normale DSLR a fost, de asemenea, extrem de folositor, pentru ca nu a mai fost nevoie de multe echipamente si trepiede. Aceasta s-a dovedit a fi un lucru deosebit de util pentru una dintre filmări într-o piată volanta din Cairo, întrucat astfel am putut sa filmam relativ anonim si natural, fara a atrage multimi mari si fara modificarile de dinamica inerente.”
Vincent Munier, fotograful francez de natura, neobservabil de obicei in spatele aparatului, are o aparitie in cadrul campaniei. Acesta a declarat in legatura cu participarea sa la acest proiect: „A fost o experienta minunata sa filmez in desert, in Egipt, mai ales pentru ca sunt mai degraba obisnuit sa lucrez in conditii arctice, in zapada. Sa fiu inconjurat de nisipul alb al desertului, a fost un mediu complet nou pentru mine ce mi-a dat ocazia sa testez noul aparat D3S Nikon in conditii de lumina extrem de solicitante. Să fiu în fata aparatului si nu in spate a fost pentru mine, de asemenea, o experienta noua.”
Materialele de publicitate pentru publicatii au fost surprinse de Sven Jacobsen în Africa de Sud, cu un aparat Nikon D3X, cu obiective NIKKOR de 35 mm, 85 mm ÅŸi 28-70 mm.
Campania se bazeaza pe sloganul Nikon, “In inima imaginii” (At the Heart of the Image). Redand imagini din culise despre semnificatia aceastei afirmatii pentru utilizatori, mesajul campaniei se poate rezuma la intrebarea “Cine sunteti cu Nikon?”. Majoritatea materialelor filmate reprezinta scene autentice de viata in care oamenii se definesc cu ajutorul unui aparat foto Nikon. Astfel, o mireasa din Spania declara “SUNT Alba ca Zapada” in timpul nuntii sale, turistii aflati in excursie la piramidele egiptene captureaza momentul afirmand “SUNT aici”, iar cei care interactioneaza pe Internet utilizand aparatele Nikon pot spune ca “SUNT o parte a lumii”.
Componenta de social media este folosita din plin in cadrul acestei campanii, Nikon utilizand canale precum Youtube, Facebook, Twitter si Flickr pentru a intra in contact si a uni comunitatea nikonistilor din Europa. In fapt experienta Nikon este experienta cumulata a utilizatorilor, care poate fi astfel usor impartasita tuturor.
Puteti vedea toate filmele din cadrul campaniei pe canalul Youtube al utilizatorilor Nikon din Romania: http://www.youtube.com/nikonistii. Pentru a va impartasi experienta cu Nikon va invitam, de asemenea, sa va inscrieti in grupul SUNT Nikon pe Flickr: http://www.flickr.com/groups/suntnikon.
noua, sunt nikon, noua campanie, campanie, pan-europeana, comunicare
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
Redescopera bucuria de a te juca. NIKON lanseaza aparatul foto mirrorless Z50II cu format DX
citeste tot
NIKON anunta dezvoltarea modelului NIKKOR Z 28-135mm f/4 PZ: pentru creatorii de materiale video
citeste tot