Nikon D800 folosit pe platourile serialelor de succes Dexter si Wilfred
Multumita flexibilitatii oferite de catre Nikon D800, echipa din spatele serialului "Dexter" produs de catre Showtime a fost capabila sa integreze aparatul in setup-ul creat pentru a face fata contrastelor puternice dintre scenele foarte intunecate si cele filmate sub soarele arzator al orasului Miami.
Folosirea unui rig dedicat din seria ARRI Pro pentru aparate DSLR a permis operatorilor sa foloseasca Nikon D800 asemanator cu camerele dedicate pentru filmat, iar profilele folosite au usurat considerabil eforturile la post-productie.
“Eram impreuna cu directorul de imagine la ultima parte de corectia culorii pentru episodul 1 din sezonul 7 din Dexter si apare pe monitor o scena pe care niciunul dintre noi nu o tinea minte – era filmata cu D800 de catre camera a doua”, a declarat Eric Fletcher, SOC, operator.
“Materialul semana perfect cu cel filmat de camerele principale. Era un exterior filmat noaptea la o benzinarie, cu tonuri adanci de negru si cu luminile firmei luminoase in cadru. D800 a surprins intregul interval dinamic al scenei intr-un mod incredibil. La nivelul acesta, echipa de la post-productie nu poate sa faca diferenta cand apare un cadru cu D800”, a continuat acesta.
Intr-un registru mai comic, Randall Einhorn - regizorul si productorul executiv – a decis impreuna cu echipa sa din spatele serialului Wilfred sa foloseasca exclusiv Nikon D800 si obiective NIKKOR pentru a doua jumatate a celui de-al doilea sezon.
"Am trecut la D800 imediat ce a fost disponibil", a declarat Einhorn. "Avem foarte mult material ce trebuie sa aiba un sentiment suprarealist. Ne doream o profunzime de camp dramatica potrivita experientelor aproape onirice ale personajelor. Pana la urma, asta ne-a impins catre DSLR-uri. Echipa de productie s-a mai bucurat si de alte avantaje, cum ar fi abilitatea lui D800 sa foloseasca moduri crop 1.5x si 5:4 pentru capabilitati telefoto imbunatatie si profunzime de camp mai mare, dar si iesirea HDMI necomprimata. In plus, intervalul dinamic mare pentru video si foto impreuna cu valorile ISO generoase sunt o combinatie castigatoare pentru orice productie. Performanta ISO este un factor important ce trebuie luat in considerare; totusi, totul se reduce la cat de bine poate un aparat sa redea detaliile pe negru intr-o scena, un aspect ce este de multe ori trecut cu vederea de catre producatorii din ziua de azi", a declarat Tim Arasheben, operator pentru Wilfred.
“Cu D800, am fost de-a dreptul impresionati. Modul in care gestioneaza aparatul detaliile pe negru a fost incredibil si extrem de important pentru noi. Platoul nostru dispune de lumini foarte specifice, iar daca un aparat nu se descurca cu detaliile pe negru, avem o problema, mai ales avand in vedere resursele necesare corectarii materialului la post-procesare. Totusi, cu D800 nu ne-am lovit de aceasta problema”, a mai spus Arasheben.
citeste tot
citeste tot
citeste tot
Record national: Cea mai mare gigapanorama din Romania realizata cu Nikon D800 si NIKKOR AF-S 800mm
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot